کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۴۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن این بیانیه به شرح زیر است.          

  به نام خدا
تاریخ اسلام از ابتدا تاکنون شاهد تقابل بین حق و باطل در وجوه مختلف بوده و در هر مقطع از زمان این مقابله ، چهره متفاوت از خود نمایان ساخته است.

یکی از مصادیق و نقاط عطف این مواجهه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به منصه ظهور رسیده به طوری که این برهه از تاریخ شاهراهی در مسیر مقابله با ظلم ایجاد نموده که یکی از برکات آن بیداری سایر ملل در تشخیص و مقابله با استکبار و استعمار بوده است و علت اصلی تخاصم ایادی ظلم با تفکر انقلاب اسلامی نیز همین مکتب تربیتی در سراسر جهان می‌باشد.

بی تردید تحقق این مهم در ابعاد گوناگون اعم از مقابله با تهدیدات در حوزه های مختلف ،همچنین ارائه خدمات به مردم قابلیتی طلب می‌نماید که مجموعه‌ای با زوایای مختلف و ایدئولوژی مبتنی بر اسلام ناب و آرمان‌های والای انقلاب مقتدر اسلامی در تبیین اهداف و راهبردهای جهانی سازی تفکرات مترقی اسلامی نقش آفرینی نماید.

بسیج تبلوری از نهادی مردمی است که فرهنگ اصیل انقلاب را در خود پرورش داده است و با تکامل روزافزون این مسیر ،در جذب ، سازماندهی و به کارگیری نیروهای انقلاب در زمینه‌های مختلف جهت پیشرفت و سرافرازی روزافزون ایران اسلامی با عزمی راسخ حرکت خود را ادامه خواهد داد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی به عنوان یکی از ارکان اصلی بسیج با ارائه خدمات پزشکی در سطوح مختلف و پوشش حداکثری در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم رسالت گسترش خدمات درمانی به محرومان را سرلوحه کار قرار داده است و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود هدف خود را تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و گسترش این امر در بحث بهداشت و درمان قرار داده است تا شرایط هرچه بهتری برای مردم شریف به وجود آورده و محرومیت زدایی را تا سرحد ممکن دنبال نماید.

به همین مناسبت ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، از حسن تعامل رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سرافراز استان که هماره در ترویج فرهنگ بسیج اهتمام لازم را بعمل آورده اند کمال تشکر را دارم.


             عسکر ایزدی خواه
رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی
   دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

ارسال نظرات
آخرین اخبار